Dlaczego warto pisać bloga

Obstawiam, że 2/3 osób, która słyszy hasło „zarabianie na blogu” nie ma własnego bloga. Ktoś taki trafia później tutaj, czyta nowe wpisy i zupełnie nie wie od czego ma zacząć.

Też tak miałem. Do „internetu” trafiłem w 2012 roku poszukując pomysłu na siebie. Czytałem o systemach, programach partnerskich i okazjach na wielkie zarobki i…..

NIC

Dzisiaj, po 4 latach działania w internecie znalazłem !

Znalazłem sposób na pomaganie osobom, które szukają swojej drogi w internecie. Otrzymuję dużo maili z prośbami o praktyczne wskazówki Jak zacząć ? Dlatego po otrzymaniu kolejnej wiadomości o treści zbliżonej do

[box] Calutki Twój artykuł ogarnąłem tylko cholera nie mam pojęcia od czego zacząć, gdzie założyć blog, jak ładnie zrobić szatę graficzną, jakie będą mi potrzebne programy ????[/box]

postanowiłem zrobić wpis i odpowiedzieć na pytanie

dlaczego warto pisać bloga ?

Tworzenie bloga lub strony eksperckiej to część budowania marki osobistej. Pisanie tekstów z poradami, informacjami, których inni potrzebują dają Ci możliwość zbudowania swojej pozycji jako eksperta i specjalisty w danej dziedzinie. Dobrze skonstruowana strona ekspercka połączona ze stroną przechwytującą i autoresponderem daje potencjalnym klientom Twoich produktów i usług trafienie na Toją ofertę, a Tobie przyniesie korzyści finansowe, po prostu na tym zarobisz.

Jeśli

  • Jesteś przedsiębiorcą, który szuka nowych klientów lub sprzedaje swoje usługi w internecie?
  • Jesteś przedstawicielem oferującym usługi,np: medyczne, finansowe lub ubezpieczeniowe?
  • Działasz w marketingu bezpośrednim – MLM lub w programach partnerskich?

zapewne zastanawiasz się o czym ten facet tutaj pisze.

Musisz stworzyć tzw. s-y-s-t-e-m tzn, zbudować stronę ekspercką na której będziesz zamieszczać informację o swoich produktach i usługach. Ale to nie wszystko. Zapewne zdarzyło Ci się korzystać z płatnej reklamy. Mniej lub bardziej profesjonalnie przygotowałeś sobie ofertę, czy ogłoszenie i uruchomiłeś kampanię.
Efekt?

Jeśli kierowałeś ludzi prosto do swojej oferty i nie zrobiłeś nic więcej, podejrzewam, że efekt nie był oszałamiający.
Ba, przypuszczam nawet, że mocno Cię rozczarował, biorąc pod uwagę czas pracy i koszty jakie poniosłeś.

Popełniłeś w ten sposób ten sam błąd co większość osób, które się dziwią, że ich reklama jest tak mało efektywna.
Skierowałeś bowiem potencjalnego klienta od razu do oferty, On nie kupił, a Ty nie dostałeś szansy ponownej próby sprzedaży.
Tym samym strzeliłeś sobie w kolano.
Prawdopodobnie straciłeś okazję, by Ten Klient do Ciebie wrócił.

Koszt dotarcia do jednego klienta masz bardzo wysoki i poważnie zastanawiasz się co dalej zrobić?
Jak działać?
Przecież jakoś musisz sprzedawać, czy pozyskiwać Klientów/Partnerów?
Od tego zależy Twoje być albo nie być.

Moja rada: 

Gdy większość ludzi kieruje swoją reklamę od razu do oferty produktu lub usługi, Ty zrób dokładnie odwrotnie.Przygotuj sobie tzw. stronę przechwytującą, czy inaczej mówiąc stronę lądowania, zapisu, czy landing page – na której dasz swoim Potencjalnym Klientom/Partnerom coś wartościowego np.jakiś darmowy raport w pdf, mp3 lub nagranie wideo.

Twoim zadaniem jest zbudowanie relacji z klientem. Jeśli dasz mu próbkę tego co oferujesz poznaje Ciebie jako partnera, któremu warto zaufać i kupić właśnie od Ciebie lub skorzystanie z Twoich usług.

Do budowania relacji służy właśnie strona przechwytująca, która buduje dla Ciebie tzw. listę. Listę mailingową potencjalnych partnerów/ klientów. Jedyne co Twój Potencjalny Klient/Partner musi zrobić, by otrzymać ten wartościowy prezent od Ciebie, to pozostawić na stronie swojego maila.
Jak to zrobi, dopiero przedstawiasz swoją ofertę.

Skąd będziesz wiedział komu ją wysłać?

Tu właśnie do akcji wkracza autoresponder i formularze zapisu.
To dzięki tym narzędziom Twój System wie, Kto się zapisał, Czym jest zainteresowany i Co trzeba mu teraz wysłać.
Nie robisz tego ręcznie.

To się odbywa Automatycznie.

Czy sam ten fakt sprawi, że będziesz miał więcej Klientów/Partnerów?

Jeszcze nie, ale już jesteś na dobrej drodze 😉

Jak się pewnie spodziewasz, większość z tych co się zapisali i tak nie kupi od razu, jak im wyślesz ofertę, bo Ci jeszcze nie ufa.
A przynajmniej nie na tyle, by zostawić u Ciebie pieniądze.

Dlatego, korzystając właśnie z możliwości, jakie daje autoresponder – ustawiasz w nim kolejkę maili 5, 10 czy nawet kilkadziesiąt. To zależy od specyfiki Twojej branży, od tego, czym się zajmujesz.

Chcesz dowiedzieć się więcej przeczytaj artykuł >>> Jak sprzedawać na autoresponderze <<<

Wtedy, w tych mailach masz okazję zbudować relacje ze swoim przyszłym Klientem/Partnerem oferując mu co i raz jakieś wartościowe – z jego punktu widzenia – materiały.
W ten sposób, krok po kroku, sprawiasz, że Twój Czytelnik coraz bardziej Ci ufa, poznaje Cię, dzięki Tobie skorzystał już z wartościowej wiedzy, czy próbek produktów i jest coraz bardziej gotowy, by…
Wreszcie Coś Kupić, czy Skorzystać z Twojej Propozycji 😉

W taki sposób, możesz wracać do propozycji zakupu jeszcze wiele razy.
Dzięki takiemu Automatycznemu Systemowi, jesteś w stanie pozyskać potencjalnych klientów / partnerów, którzy w pewnym momencie wręcz sami Cię pytają:
– Jak mógłbym to Kupić?
– Co Robisz i Jak Mogą To Robić Razem z Tobą?

Czujesz różnicę?

pm-MARKETINGMALEJFIRMY
  • Twitter
  • Gmai
  • Facebook
  • LinkedIn
Poznałeś tutaj podstawy działania być może bardziej efektywnego niż

stosowałeś dotychczas. Aby dopełnić ten artykuł proponuję Ci bezpłatne szkolenie mojego przyjaciela i partnera biznesowego Przemka Szczęcha pt. Jak promować mała firmę w internecie

>>> Bezpłatne szkolenie pobierz TUTAJ <<<

Chcesz byc na bieżąco? Zapisz się na Newsletter. W pierwszej kolejności dostaniesz informacje o nowych artykułach i skutecznych metodach marketingu internetowego. Zostaw poniżej swój najlepszy adres e-mail.

Wyrażam zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez "Perfekcyjny Marketing" Karol Herod, danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Share This

Udostępnij

Podziel się tym wpisem!